Direktlänk till inlägg 8 oktober 2009

Nåra tänk värda ord

Av Trasselsudd - 8 oktober 2009 21:28

Tänker nog läga ner det här med att blogga. Ha kommit på att det är en fucking jävla piss å skit löja.

Förtal å skit dårar hmmm ja mer tänk ja då int säj Å om ja fortsätt blir det under annat namn å ingen jävel kommer att få reda på den sidan Slut med snäll mig nu ä de andra bulla som gäll så det blir mitt sista inlägg på den här bloggen!



"Om vi vill lyckas med att föra en människa mot ett bestämt mål

måste vi först finna henne där hon är och börja just där.

Detta är hemligheten i att hjälpa.

Den som inte kan det lurar sig själv när han tror att han kan hjälpa andra.

För att hjälpa någon måste jag visserligen förstå mer än vad

hon gör men först och främst förstå det hon förstår.

Om vi inte kan det så hjälper det alls inte att jag vet mera.

Vill jag ändå visa hur mycket jag kan så är det för att jag är högmodig

så att jag istället för att hjälpa honom vill bli beundrad själv

istället för att hjälpa henne.

All äkta hjälpsamhet börjar med ödmjukhet inför den man vill hjälpa

och därmed förstå att detta med att hjälpa är inte att

vara härsklysten utan att vara tålmodig.

Kan jag inte detta så kan jag inte heller hjälpa någon."

 
 
Ingen bild

Hussan

9 oktober 2009 08:40

Komma sakna dej ju, länge sen iof du skrev nå´t men man har ju dessa raider varje morron med en kopp kaffe å en läsestund! Kramisar

 
Veronica

Veronica

9 oktober 2009 17:18

Men nu blir jag riktigt jävla sur på dig... =( Lägger du ner bloggen såååå kanske jag kommer och pussar dig på byn så du skäms ;-)
Så du har inga alternativ.. skäms resten av livet eller fortsätt blogga... =)
Du vet ju hur den här byn funkar.. om jag pussar dig så är du flata.. ha ha.
Otrogen dessutom... ;-)

http://vasstandlortfot.blogspot.com

 
Veronica

Veronica

9 oktober 2009 17:23

Ursäkta.. men vem är dum? Vem förtalar dig? Ring mig så får jag veta!! Alltid finns det människor som inte vågar vara annat än anonyma. Har du väl sett på min blogg =)
Men sånt ska man inte bry sig i... =)
Finns alltid avskum och blod pannkakor... ha ha.
Ryck upp dig...
Kramizar / Vea

http://vasstandlortfot.blogspot.com

 
Ingen bild

Trasselsudd

10 oktober 2009 02:50

Vea: Ringer dig sen

 
UlliZ

UlliZ

12 oktober 2009 00:35

Jag som är sjukskriven har mina sidor till morgonkaffet... Så stänger du ner är det som om morgontidningen inte kommit... Jag har också haft problem med min sida och fick tom byta adress, men nu bryr jag mig inte längre.... Jag vet vart jag har mina vänner... Röstar på att du ska ha den kvar och uppdatera lite oftare....Kramizar UlliZ

http://123minsida.se/ullis_z

 
Ingen bild

Trasselsudd

13 oktober 2009 14:49

Ledsen att behöva göra dig besviken men denna ä nedlagd.

 
Ingen bild

Katrina

13 oktober 2009 17:07

Får höras på mailen istället då och då. Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trasselsudd - 12 november 2009 09:32


  Flyg Finnair – få fuskbröst // Flitiga kunder får bonuspoäng till plastikkirurg Finnairs frequent flyer-system erbjuder inte bara kunderna rabatterade flygbiljetter eller hyrbilar. Kunderna kan även använ...

Av Trasselsudd - 20 oktober 2009 21:52

Den här artikeln handlar om min bästa kompis då jag gick i Näsåkersskola. Snacka om att tagit sig upp från botten Och här gnäller gemene man om saker. (Artikeln är hämtad från Aftonbladet 2009-10-20)   Foto: lena bryngelsson Anneli, 40, ...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards